www.matnmatlab.mahblog.com استفاده از شکلک های جذاب در هر مکان با QSmile 3.0.1.145 - با هم بودن لذت بخش تر از جدا بودن ما انسانیم زندگی را زیبا کنیم

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با هم بودن لذت بخش تر از جدا بودن ما انسانیم زندگی را زیبا کنیم
قالب های وبلاگ آمادهدایرکتوری وبلاگ های ایرانیانپارسی بلاگپرشین یاهو
در تو دو صفت است که خداوند آنها را دوست دارد: بردباری و تأنّی [رسول خدا صلی الله علیه و آله ـ به مردی فرمود ـ]
نویسنده : میثم:: 88/6/15:: 3:49 صبح

استفاده از شکلک های جذاب در هر مکان با QSmile 3.0.1.145

 


منبع: P30download.com


کوئیک اسمایل نرم افزاریست که به شما این امکان را میدهد بدون دغدغه خاطر در هر محلی که نیاز دارید از شکلک (اسمایلی)‌ استفاده کنید. سازندگان این برنامه تمام تلاش خود را بکار برده اند تا کامل ترین ابزار اسمایلی را تهیه کنند و در اختیار قرار دهند، بدون اغراق با در اختیار داشتن کوئیک اسمایل در هر محلی میتوانید از شکلک های متنوعی استفاده کنید. به طور مثال در وبلاگ نویسی، ایمیل، محیط یاهو میل و جی میل، در مایکروسافت ورد ، فرانت پیج و ... همچنین استفاده اصلی برنامه برای کاربران انجمن های اینترنتی (فروم ها) میباشد. استفاده از این ابزار رایگان، کاربردی و محبوب برای همه افراد توصیه میشود.


کوئیک اسمایل ابزاری رایگان و تهیه شده توسط برنامه نویسان ایرانی است. ابزاری که با توجه به نیاز شدید کاربران برای استفاده راحت تر از شکلک در در فروم ها، 2 سال پیش تهیه شده و از نسخه یک تا به امروز تغییرات فراوانی داشته است. ابزار پیش رو در نسخه سه خود این امکان را برای کاربر ایجاد کرده است تا بتواند خود برای شکل ظاهری برنامه تصمیم بگیرد و برای آن اسکین طراحی کند. هم اکنون شما میتوانید در محیط مایکروسافت آوت لوک که یکی از ایمیل کلاینت های محبوب هست از اسمایل استفاده کنید و همچنین دیگر ایمیل کلاینت ها. در کنار برنامه اصلی ابزار های جانبی دیگری نیز تهیه شده اند تا کار برنامه را تکمیل کنند. این ابزار ها روزبروز در حال تکمیل هستند، شما نیز میتوانید ابزارهایی طراحی کنید و به نام خود در برنامه قرار دهید.


از ویژگی های این ابزار مفیدمیتوان به موارد زیر اشاره کرد:

- Forum Tools Supported
  کاربران فروم این نگرانی را برای ارسال انواع کد ها نخواهند داشت. در کوئیک اسمایل همه این ابزار ها در اختیار شماست. کاربران فروم میتوانند کد های مخصوص HTML , PHP , Normal CODE را با استفاده از ابزار داخلی برنامه ارسال کنند. همچنین کد های مربوط به تصویر. ابزار جانبی جدیدی اضافه شده است به نام Forum Editor تا تمامی ابزارهای مورد نیاز ادیت متن های فروم را در یک محل داشته باشید.
- Favorites List
لیستی از شکلک های مورد علاقه ایجاد کنید، از نسخه دو این امکان وجود داشته و اکنون با قدرت بیشتری این امکان توسعه یافته است. روی شکلک راست کلیک کنید و به لیست خود اضافه کنید. چندین لیست مختلف ایجاد کنید و در آن واحد به همه آنها دسترسی دارید. امکان جدیدی نیز وجود دارد که بر اساس استفاده (تعداد کلیک) نیز یک لیست آتوماتیک ایجاد شود. همه اینها را در تب fav خواهید داشت.
- Best Smiley Collection
گالری شکلک های شامل بهترین ها است و این سیاستی است که در تمامی نسخه های برنامه اعمال کرده اند و همواره با گزینش بهترین شکلک ها رضایت کاربران برنامه را جلب کرده اند. این لیست هر روز نیز با درخواست کاربران بهبود یافته و به لیست نهایی رسیده است. برای نسخه های جدید تر منتظر شکلک های جدید نیز باشید. در نسخه جدید به درخواست کاربران برای هماهنگی بیشتر با مسنجر یاهو شکلک های جدید یاهو مسنجر به برنامه اضافه شدند.
- Drag and Drop
از نسخه 2 به بعد این امکان وجود داشته است، بدین معنا که شکلک را کشیده و به داخل محیطی که نیاز دارید میاندازید. به طور خود کار شکلک به محل مورد نظر ارسال میشود.
- HTML Supported
در صورتی که ادیتور مورد استفاده شما برای ارسال شکلک از نوع HTML باشد کد مخصوص آنرا برای آن ارسال میشود. بدین معنی که از شر ارسال کد به صورت تگ ها خلاص میشوید و شکلک را در هنگام ارسال در ادیتور خواهید دید. از جمله این ادیتور ها ادیتور های WYSI و مایکروسافت فرانت پیج و ...
- Skin Base
نسخه جدید برنامه دارای چندین اسکین میباشد که خود شما نیز میتوانید برای آن اسکین طراحی کنید و برای استفاده دیگران برای سایت ارسال نمایید. با استفاده از ابزار اسکین میکر پروفایل بسازید و اسکین های جدید را نیز از سایت دانلود کنید.


 دانلود - 2.42 مگابایت پسورد: www.p30download.com



  • کلمات کلیدی : استفاده از شکلک های جذاب در هر مکان
  • نظرات شما ()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    101033:کل بازدید
    4:بازدید امروز
    0:بازدید دیروز
    پیوندهای روزانه
    درباره خودم
    با هم بودن لذت بخش تر از جدا بودن ما انسانیم زندگی را زیبا کنیم
    میثم
    این وبلاگ حد اقل هر روز و حداکثر هر هفته اطلاعات و مطالب جدیدی اضافه میگردد لطفا نظر هم بگذارید و من رو برای خدمت هر چه بیشتر به شما برای مطلع ساختنتون و بالا بردن اطلاعاتتون یاری کنید با تشکر
    حضور و غیاب

    یــــاهـو

    لوگوی خودم
    با هم بودن لذت بخش تر از جدا بودن ما انسانیم زندگی را زیبا کنیم
    لینک دوستان

    خزرفارس
    هر مطلبی به صورت متن

    دسته بندی یادداشت ها
    آموزش آشپزی[9] . پزشکی[3] . اطلاعیه[2] . تغذیه[2] . تناسب اندام[2] . توجهات . جلوگیری از پوکی استخوان . خزرفارس . دانستنیها . دانلود نرم افزار فتوشاپ . دعوت به همکاری . دو وبلاگ عالی . دیدن شبکه های ماهواره ای از روی اینترنت . دکوراسیون . رپیدفایر بازی جنگی جاوا RapidFire java game for mobile . زندیگینامه کریس رونالدو . سندرم روده . عکس ترین‌ها . فرمت جاوا . فیلم . لطیفه(جوک) . مجموعه آرم ها و لوگو های انگلیسی . مجموعه عکسهای طبیعت زیبای زیبا . نرم افزار رایگان مدیریت دانلود Orbit Downloader 2.8.9 . نکاتی درباره تزئینات پنجره . افزایش سرعت سیستم با Auslogics Disk Defrag 2.1.2.50 . اندام ساعت شنی . بازی جاوا . بازی موبایل Indiana Jones and the Lost Puzzles با فرمت جاوا . بیماری پارکینسون . بیوگرافی لیونل مسی . پرتاب موشک هاوک در بازی جذاب . پزشکی . آموزش ویندوز 7 . آموزش کامل قرار دادن لینک ( تگ a ) . آنفلوآنزای جدید H?N? . آنفلوآنزای جدید H?N? / . اس ام اس . اس ام اس های جدید 88(sms) . استفاده از شکلک های جذاب در هر مکان . اطلاع از تماس افراد هنگام اتصال به اینترنت! . پیرمردی در اوهایو . تاریخچه بسکتبال . تاریخچه فوتبال . تبادل لینک خزر فارس با همه سایت ها . تبادل لینک با سایتها و وبلاگها . تصاویر متحرک زیبا برای موبایل . TouchoBurpo v1.0 . UltraISO PE 9.3.5.2716 نسخه ویژه .
    بایگانی
    پزشکی
    ورزشی
    تغذیه
    آموزش آشپزی
    تبلیغات
    دانستنیها
    کدهای وبلاگ
    خانه داری
    موبایل
    آموزش ویندوز
    نرم افزار
    عکس و تصویر
    اشتراک
     

    کدهای جاوا وبلاگ

    قالب وبلاگ

    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن

    استفاده از شکلک های جذاب در هر مکان با QSmile 3.0.1.145 - با هم بودن لذت بخش تر از جدا بودن ما انسانیم زندگی را زیبا کنیم
    سفارش تبلیغ
    <{LinkBox}>
    کد لینک باکس

    سفارش تبلیغ
    < Linke!--